De ce faci ceea ce faci si pentru cine?

Strategie digitala

Scopul serviciilor de strategie digitală este de a crea un roadmap pentru  organizațiile care vor să își îmbunătățească prezența online, să interacționeze mai eficient cu clienții și, în cele din urmă, să genereze creșterea veniturilor prin canalele digitale."

Definitia e una; ce inseamna concret?

Concret: inseamna ca nu cream content video “ca sa fie acolo poate facem ceva cu el”. Il facem ca sa “vorbeasca” intr-un anume fel, unor anumite segmente demografice, cu un scop final bine definit, intr-un anumit cadru, pe anumite platforme. Ca parte a unei strategii integrate de comunicare a firmei, in online.

Intelegem

In faza initiala a comunicarii (discovery) intelegem care este obiectivul global, ca sa ne putem alinia. Aflam care sunt asteptarile de la partile interesate (stakeholderi), produsul/ serviciul, context de business, piata, concurenta, clienti.

Definim

Adunam date cheie, exploram concepte si abordari de integrat in roadmap, stabilim principii de baza si concepte esentiale.

Decidem

Ce am conturat - pregatim pentru implementare. Testam anumite componente ca sa ne validam presupunerile. Dam start actiunilor specifice, pentru fiecare task.

Ce-ar fi bine sa nu treci cu vederea

Puncte cheie

Mesaj

Care e Value Proposition? Ce vrem sa vindem/ spunem? Ce asteapta cei implicati ca rezultat final de la proiect?
In functie de obiectivul demersului, sumarizam un mesaj.
Luam in calcul toti factorii - inclusiv buget (ideal ar fi sa facem pentru fiecare etapa din funnel content video separat; ne permitem?).

Persona

Am stabilit care e mesajul. E foarte important si cui ne adresam. Ca sa ne calibram corect comunicarea si nuantele.
De ce mai e important sa ne cunoastem audienta:
- stim pe ce platforme sociale petrece timp, ajustam format in consecinta
- estimam in ce etapa din customer journey se regasesc, si le dam continutul potrivit, la momentul potrivit.

Concept

Am stabilit in linii mari care este mesajul si cui ii este adresat.
Cum putem construi si livra acest mesaj, in constrangerile existente si cu rezultate maxime?
Ce poveste vrem sa spunem? Cum e structurata povestea - de la introducere la prezentare "pain point" (problema care trebuie adresata), la concluzie.

Metoda

Ce tip de produs final vom avea? Poate fi orice: lansare de produs, promo reduceri, clipuri pentru recrutare, eveniment corporate, behind the scenes, jurnal proiect etc. Pe ce platforma digitala il vom distribui? Ce format e util, la ce standarde (Facebook reel sau Youtube Ad pe landscape 4 k).

rezumat

Totul e important, ca să ai rezultate. Formă și fond. Ambalaj, loc bun în piață, mușterii potrivti.

Cum te ajuta, pe tine, concret. Ce facem noi

Abordare

Cum (probabil ) ai acum:

Ce iti propunem noi:

What parent say
Faucibus nulla tincidunt sagittis faucibus proin habitasse nunc erat sed nisi non pulvinar at ante diam nulla tincidunt lectus maecenas penatibus nam suspendisse cursus risus, ac nibh suspendisse
Ramona Altenwerth

Muncim dar si gandim

Credem ca in online, informatia si analiza corecta a ei iti ofera sanse mult mai mari de succes, decat o abordare de tipul "vazand si facand". Noi, StorySparkers, avem experienta unor sute de proiecte, care ne-au dat avantajul de a avea acces la know-how, procese, abordari din industrii multiple. Separat, analizam si business-ul tau dar si concurenta & clientii.
Ca sa ne asiguram ca plecam cu dreptul, de la inceput, si nu avem surprize mai mult decat e normal.

Shopping Cart