De ce faci ceea ce faci si pentru cine?
Strategie digitala
Scopul serviciilor de strategie digitală este de a crea un roadmap pentru organizațiile care vor să își îmbunătățească prezența online, să interacționeze mai eficient cu clienții și, în cele din urmă, să genereze creșterea veniturilor prin canalele digitale."

Definitia e una; ce inseamna concret?
Concret: inseamna ca nu cream content video “ca sa fie acolo poate facem ceva cu el”. Il facem ca sa “vorbeasca” intr-un anume fel, unor anumite segmente demografice, cu un scop final bine definit, intr-un anumit cadru, pe anumite platforme. Ca parte a unei strategii integrate de comunicare a firmei, in online.
Intelegem
In faza initiala a comunicarii (discovery) intelegem care este obiectivul global, ca sa ne putem alinia. Aflam care sunt asteptarile de la partile interesate (stakeholderi), produsul/ serviciul, context de business, piata, concurenta, clienti.
Definim
Adunam date cheie, exploram concepte si abordari de integrat in roadmap, stabilim principii de baza si concepte esentiale.
Decidem
Ce am conturat - pregatim pentru implementare. Testam anumite componente ca sa ne validam presupunerile. Dam start actiunilor specifice, pentru fiecare task.
Ce-ar fi bine sa nu treci cu vederea
Puncte cheie
Mesaj
Care e Value Proposition? Ce vrem sa vindem/ spunem? Ce asteapta cei implicati ca rezultat final de la proiect?
In functie de obiectivul demersului, sumarizam un mesaj.
Luam in calcul toti factorii - inclusiv buget (ideal ar fi sa facem pentru fiecare etapa din funnel content video separat; ne permitem?).
Persona
Am stabilit care e mesajul. E foarte important si cui ne adresam. Ca sa ne calibram corect comunicarea si nuantele.
De ce mai e important sa ne cunoastem audienta:
- stim pe ce platforme sociale petrece timp, ajustam format in consecinta
- estimam in ce etapa din customer journey se regasesc, si le dam continutul potrivit, la momentul potrivit.
Concept
Am stabilit in linii mari care este mesajul si cui ii este adresat.
Cum putem construi si livra acest mesaj, in constrangerile existente si cu rezultate maxime?
Ce poveste vrem sa spunem? Cum e structurata povestea - de la introducere la prezentare "pain point" (problema care trebuie adresata), la concluzie.
Metoda
Ce tip de produs final vom avea? Poate fi orice: lansare de produs, promo reduceri, clipuri pentru recrutare, eveniment corporate, behind the scenes, jurnal proiect etc. Pe ce platforma digitala il vom distribui? Ce format e util, la ce standarde (Facebook reel sau Youtube Ad pe landscape 4 k).
rezumat
Totul e important, ca să ai rezultate. Formă și fond. Ambalaj, loc bun în piață, mușterii potrivti.
Cum te ajuta, pe tine, concret. Ce facem noi
Abordare

Cum (probabil ) ai acum:
"Băiatul" care se mai ocupă acum de site, intern sau freelancer, ridică din umeri


Ce iti propunem noi:
Problemele de securizare le gestionăm şi din server, şi din site. Viteza - la fel

What parent say

Muncim dar si gandim
Credem ca in online, informatia si analiza corecta a ei iti ofera sanse mult mai mari de succes, decat o abordare de tipul "vazand si facand". Noi, StorySparkers, avem experienta unor sute de proiecte, care ne-au dat avantajul de a avea acces la know-how, procese, abordari din industrii multiple. Separat, analizam si business-ul tau dar si concurenta & clientii.
Ca sa ne asiguram ca plecam cu dreptul, de la inceput, si nu avem surprize mai mult decat e normal.
